Monday, June 30, 2008

matta fair penang 4 – 6 july 2008


Dear all,
Pada 4 – 6 july ni aku terlibat dlm sales activity di matta fair penang. Macam biasak ler, aku akan bukak booth utk resort tempat aku kerja, De Rhu Beach Resort Kuantan. Kitaorg punya booth join sekali di bawah Tourism Pahang.

Antara pakej yg dijual ialah:
i. hotel stay voucher for one night, inclusive of daily breakfast for two persons, RM 100.00 nett only.
ii. 2 days / 1 night package, inclusive daily breakfast & 1 x steamboat dinner for two persons, RM 138.00 nett only.
iii. 3 days / 2 nights package, inclusive daily breakfast & 1 x steamboat dinner for two persons, RM 238.00 nett only.

Kalau korang kebetulan ada pulak kat penang time tuh atau ada sedara mara atau kenalan kat sana, sila2 lah beri sokongan kat aku (beli voucher lah maksudnya). Matta fair penang akan berlangsung di Penang International Sports Arena (PISA) kat area Bayan Baru, 4 – 6 july. Dari pukul 11.00 am sampai 9.30 pm.

Kalau korang nak tgk macam ner rupanya resort ni, boleh ler layari web nih :
www.derhu.com.my

Lepas aku balik dr penang nanti, akan ku coretkan sikit pengalaman aku kat sana nanti. Adios, chow!




No comments: