Friday, August 8, 2008

aku, futsal & suratkhabor

Salam,

Seperti yang korang dah tengok & baca kat atas nih... gambor aku (mamat yg paling besor sekali dlm gambor tuh) & geng2 futsal kat tempat kerja aku, de rhu beach resort, kuantan (nama resort kat tittle artikel tu ejaan salah ler).

Rasa cam best pulak rasanya gambor kuar paper... rasa geli pun ader.. rasa nak gelak pasal tgk aku dah macam rupa mr bean gemok pun ader kuikukuii... Main bola ni memang aku minat dari kecik lagi... Best tak ader lah, tapi kira handal lah jugak aku main bolasepak nih. Semua posisi aku boleh main, tapi memandangkan sekarang ni umur dah meningkat dan perot pulak dah semakin membesor.. aku cuma larat main posisi goalkeeper aje lah. Main keeper tak payah nak berlari.. goal post futsal tu pulak kecik.. muat2 aku aje, jadi memang memberi banyak kelebihan pada aku ler hehehe...

Cerita pasal bola ni, nak cite pulak pasal pasukan kegemaran... aku suka team red devil, manchester united. Kalau national team aku minat England & Holland. Pendek cerita aku ni memang boleh dikategorikan sebagai kaki bola lah... tiap2 weekend tak pernah miss tgk match epl.. bola, bola, bola ler...

Cukup ler cite pasal bola nih.. kalau nak cite pasal bola nih sampai next weekend pun tak habis..ok, chow!

4 comments:

Mrs Peanut said...

best lar dia msuk paper.Kira dh jdi jejaka idaman malaya dh ler.Aiseii bos kt cni xleh bkk fnster/myspace dan seumpama dgnnya.huhuhu..seb baik leh bkk blog.

k bos adios..take care.C you on next blog ek

norman rizal kamarasaman said...

hahaaa .. slamat keje kat tempat baru yek.

- reAlongNAFed - said...

perghhh.. aku tgk gak paper ni ri tu.... haha... mcm ronaldo r bro... kihkih...

Val Aziz said...

baca citer ngko pasal bola ni teringat pulak masa dolu2 p tgk match Sabah lwn Sgor apa ngan Botak n Boyd kat SA..hehehe